Dec 8, 2008

Nyckelband och ipod-fodral

Jag visste inte ens att jag saknade ett nyckelband men ända sedan jag sydde detta så är det redan använt mycket! Jag sprättade bort bandet från ett gammalt band som hade gått sönder och sparade haken man lägger fast nycklarna i. Tyget är ett av mina favoriter från Ikea.
Min syster fyllde år nyligen och jag hann först nu sy nånting. Hon behöver ett fodral till sin ipod, och jag hoppas detta inte blev för litet... I så fall kanske hon kan använda det som mobilfodral. Bandet går att ta loss från fodralet, ifall man inte vill hänga ipoden runt halsen, det är bara fast med två tryckknappar i en ögla från bandet som går runt till framsidan (borde kanske ha tagit en bild av det också...). Bandet går ju att använda som nyckelband när man tar loss det!

No comments: